I kalla tider

Under dessa kalla månader är det många som fyller år. Det firar vi med cheesecake och lemoncurd.
Vi stannar gärna inomhus och äter långa frukostar med ägg och går ut bara om vi måste.
Och nu får man gå runt i nattlinne och varma tjocktröjor med pandor på. Det gillas!
Detta inlägg publicerades i Fina saker, Frukost. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till I kalla tider

  1. mira skriver:

    den där cheesecaken såg bara för god ut. yummy!

  2. evelina skriver:

    åh mitt hjärta klappar för fika. gott gott

  3. Viktor Krantz skriver:

    Åh. Den där fina tjocktröjan har jag funderat på. Den är jättefin! Cheesecaken ser också fin ut. Hihi.

  4. Oj. Råkade kommentera från Viktors inlogg. Kommentaren var från mig!

  5. LisaMarie skriver:

    Vilken söt pandatröja!

  6. Karoline skriver:

    ooo vilken söt tröja och fin kaka!!!

  7. raquel skriver:

    visst är det många som fyller år nu! tycker jag har varit på kalas varje dag. trodde aldrig jag skulle erkänna det , men det börjar bli lite tröttsamt faktiskt. lite. behöver kalaspaus haha

  8. Lisa skriver:

    Men åh, var kommer pandatröjan från? Mini Rodini? Hur fin som helst!

Lämna en kommentar