Pudriga pastellkarameller

                                          Foto: Frida Ramstedt, Trendenser.se
Frida som driver bloggen Trendenser har stylat Ellos nya webbkampanj för vårsortimentet. Kampanjen lanserades i måndags på Ellos.se och jag måste säga att det blev fantastiskt snyggt! Jag älskar fondtapeten, de pudriga färgerna och de geometriska formerna. Det känns vårigt och ljuvligt! Måste ändå säga att jag blev lite förvånad när jag såg att Ellos ska producera pinnstolar som man annars hittar på loppis, pastellfärgade pallar och kuddar som känns lite Ferm Living. Men jag gillar att de satsar på kategorin hem nu och att det inte bara finns gardiner och pinaler som känns shabby chic. In med färger och in med våren!
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Pudriga pastellkarameller

  1. Vicky skriver:

    jäklar vad dom har skärpt sig! iallafall för några år sedan var ellos bara småblommigt och kappahl-tråkigt. svinfint!

  2. Annie skriver:

    Måste bara säga att din blogg har varit knepig på senaste, min webbläsare klarar inte av den längre. Andra bloggar går finfint, men varje gång jag går in här så hakar den sig av någon anledning… Så trist när man ska in på favoritbloggen :)

  3. Alltså, de där triangelväggarna! Älskar dom! Såg en på A beautiful mess i höstas och blev kär. Hittar inte länken nu dock, men en sån skulle ju vara dröm här hemma.

  4. Jenny Olofsson skriver:

    Sååå fint! Älskar alltihop ^ ^

  5. kajsa skriver:

    Jag har en växande lista på saker jag vill måla på en vägg i vårt framtida hus. Nu fick det tillkomma stora rektanglar också. Gud. Hela vårt hem kommer att vara som en geometrisk lektion! haha

Lämna en kommentar